pondělí 20. července 2015

Mighty Sounds 2015

2.7.2015 - čtvrtek

Celá myšlenka toho, že letos vyrazím na Mighty vyplynula z nabídky stát se součástí fesťáku jako dobrovolník. Což znamenalo, že za 8hodin práce budete mít přístup do celého areálu zdarma, včetně backstage, budete mít 3jídla denně zdrama a ještě crew triko. Takže podle mě celkem dobrej deal. Mě byla svěřena práce u sprch, takže vybírání za sprchy a občas setřít vodu, takže se nepředřu :-) ..
Celá výprava začala už ve čtvrtek. Když jsem totiž zmínila doma, že tam pojedu makat, tak Tomáš s kámoši, že tam pojedou zapařit a že by mohli říct kámošovi co má karavan a že bychom mohli vyrazit už ve čtvrtek .. Ale popořádku..
Já musela do Tábora dorazit v 15hodin, páč tu byla informační schůze. Kluci budou vyjíždět kolem třetí teprve z Prahy. Původně jsme chtěla jít ještě na půl dne do práce, ale nakonec jsem to přehodnotila a volno jsem měla celý den. Chvilku po jedné sedám do auta a vyrážím. Cesta do Tábora vede po dálnici a rychlostní silnici, takže se dostávám v pohodě na místo, kde jsou přípravy v plném proudu. Dostáváme instrukce a kolem čtvrté nás propouští, že se potkáme zítra v 7ráno. Takže já plánuju jet někam k vodě, protože je fakt šílená výheň, která měla v průběhu festivalu ještě gradovat. Kdysi před lety jsem byla u Tábora na festivalu, který byl u rybníka, kde se dalo koupat. Tak jsem zapátrala a zjistila, že to byl Knížecí rybník, takže šup s ním do navigace a jet vegetit. Plný karavan hochů dorazil kolem půl šesté, tak se svlažili a jeli zakempovat do tábora. Kluci nešetřili, takže si koupili lístek do Parking campu, takže můžou stanovat hned vedle karavanu.

Naše obydlíčko
Vyndaváme pivka, gril, maso a jedeme pohodu.
Jako už tradičně i letos je ve čtvrtek připraven Warm-up pro nedočkavce jako jsme my. Takže se odebíráme do stánku s pivkem, kde probíhají koncerty. Dorazili jsme akorát na začátek Cirkus Problem. to byl takovej balkánskej nářez ! No prostě pecka. Já se po skončení raději odebírám ke spánku, protože zítra budu muset vstávat brzo.

3.7.2015 - pátek

Ráno vstávám asi v šest a věru mi není ale vůbec dobře. No holt to budu muset něják dát. Před sedmou se odebírám na místo srazu, kde se scházím s ostatníma holkama se kterýma se budeme na sprchách střídat. Ale zatím se nespěchá a všechno je na pohodu .. Nejdřív se nasnídáme a když se najdou klíče od sprch, tak vyrážíme omrknout situaci. Bude to prostě pohodička, sedět a vybírat cash nic těžkýho i v tom 30 stupňovym pařáku. Jelikož tam nemusíme být všechny, tak se hned hlásím že přijdu odpoledne, abych mohla jít tu kocovinu ještě vyspat. Žádné námitky, takže když dorazím za klukama, padám na lehátko a modlím se, ať už je mi později líp. Kolem 12 se probírám a jdu makat. Mám směnu do 15 hodin. Ve tři se scházím s klukama a jdeme se podívat na koncerty. Jako první zajdeme na Queens of Everything. Prošli jsme si pak areál, okoukli jsme krámečky, jídlo a já šla v šest zase ke prchám, kde to dopracuju do devíti, pak uklidíme a jde se pařit. Zpět do stanu doražíme asi kolem třetí ráno, neušli nám takový pecky jako Derrick Morgan, Raggatwins, Rezurex a završili jsme to Vanessou.
Queens of Everything
 

4.7.2015 - sobota

Dneska nemusím vstávat, do práce mám dorazit až na půl jednu. Takže jsem ty co nepřitáhli až za svítání vytáhla, že zajedeme dopoledne na koupačku na Knížecí rybník. Bylo totiž opět nesnesitelný vedro, a i když si kluci v Kauflandu včera pořídili bazének na osvěžení, přece jenom není nad to si zaplavat. Kluci tam lámou pivka, a opět se dostávají do Mighty nálady :-). Kolem dvanácté to balíme a jedem zpět na festival. U sprch už čekají holky se kterejma mám mít do 12 směnu. Protože jsme tam 3, tak se můžeme krásně prostřídat a každá zajde na koncert, který chce vidět. V 9 opět balíme, uklízíme a vyrážíme po véče do víru. Už ani nevím na čem jsme byli :-D no ale kluky opouštím asi kolem půlnoci, protože zítra vstávám na šestou.

5.8.2015 - neděle

Chystám se vstávat, když ve stejný okamžik doráží kluci, kteří si večírek na Mighty evidentně užili. No jdu se umýt a jdu na směnu. Dneska si to odbydu do půl jedný a budu mít pré. S holkama se opět prostřídáme na snídani a ani nenaděju a už je půl jedné. Kluci jsou ještě řádně zřízený ze včera, tak já se jdu naobědvat, po cestě zpět se stavim na kapelku Mr. Wallace a jdu pro kluky. Ty už se trochu oklepali, tak valíme na dávku ska v podání Fast Food Orchestra a Polemic. Jelikož už mě nečekají zítra žádné povinnosti, tak si to pro změnu dneska užívám já. Pivka, kubánce, piňa colady, k tomu asi tak 30 stupňů ve stínu.. Prostě pohoda. V noci nás čekají ještě Carburators, Dub INC. a pak už jenom tak korsujeme až to zalomíme u karavanu.

6.8.2015 - pondělí

Dneska už nás nečekalo nic víc, než balení a cesta domů. Moc se nám nechtělo, ale před jedenáctou už jsme sbalení a připravení. Kluci jedou v karavanu ještě na koupačku. Já s Tomem už na to prdíme a míříme plnou parou domů se trochu dát dohromady. Po cestě stavíme na oběd a před druhou už jsme doma.
Sečteno podtrženo, byl to opravdu vydařenej festival, užili jsme si spoustu srandy, vypili spoustu piv, počasí přálo na 1000%, protože ani jednou nesprchlo a teplota neklesla pod 25 stupňů ani v noci. Lidi v pohodě, žádný konflikty. Prostě opravdu všem vřele doporučuju MIGHTY SOUNDS !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat