středa 1. července 2015

Festivalová sezóna

Cestování je pro mě neodmyslitelně spjatý s hudbou. Když jedu, letím nebo se plavím sama tak většinou s hudbou v uších. I když si člověk chce odpočinout od ostatních a udělat si chvíli sám na sebe, hudba je tím správným společníkem. Proto, když už i počasí připomíná, že léto je tady, pro mě to neznamená nic jiného, než že začíná sezóna hudebních festivalů.
Po cestě do práce jsem se zamýšlela, od kdy vlastně festivaly navštěvuju. Bude to zřejmě od mé plnoletosti nebo maximálně rok před ní. Začala jsem na hihopu, přes reggae, ska, punk až po drum´n´bass... S přibývajícími lety jsem festivaly začla omezovat na nějaké rozumnější množství. No a letost to zatím vypadá tak, že sezóna bude zahájena už zítra na Mighty Sounds a ukončena bude na konci srpna festivalem Rock for Churchill.
Mighty jsem navštívila prvně tuším v roce 2009. Účastnila jsem se i dalšího ročníku, ale od té doby jsem na tomhle festivalu nebyla. Letos sem jedu především proto, že jedu pomáhat jako dobrovolník, takže to místo párty bude spíš pracovní fesťák, ale o to víc se těším. Poznat chod také z druhé strany !

Žádné komentáře:

Okomentovat